REFERENCIÁK, MUNKÁINK

MI NEM VESSZÜK FÉLVÁRRÓL A SZAKMÁT

Nem szeretünk felszínesek lenni, így legtöbbször a rettegett példányokat is tudjuk javítani

BMW N45B20A alias 320SI

BMW N45B20A alias 320SI rossz hírnévnek örvend, 2005-2006-ban WTCC homologizációs autónak gyártották, hogy versenyezzenek, korongos 4 hengeres kicsit S54 M3 elemekkel megtüzdelve, ALUSIL henger betétek, melyek elrepednek bedölnek majd kopogás füstölés közepette megáll. Vettünk egy ilyet és igen megoldottuk, speciális henger betéteket kapott vasból, megfelelő hengerpalást zárással ami nem mozdul ki. Természetesen minden ami ilyenkor szükséges még ki lett cserélve és 4000 ert autoztunk vele, ezután az átalakítás után nem lesz vele többet baj.

BMW N40,N42,N45B16,N46

Klasszikus kéken füstölünk, több olajat eszik mint benzint, nem jár szépen hebeg habog, Szelepszár szimeringezés rengeteget segít a füstölés és az olajfogyasztás visszaszorításában, Szelepnyitás mélység állító motor meghibásodás, illetve maga a Valvetronic szerkezet meghibásodás. Orvosolható több féle képpen. Sajnos nem elhanyagolható a vezérműlánc problémák sem.

BMW N43 a mágikus szegénykeverékes motor

Közvetlen befecskendezés, csapágy illetve vezérlés problémák, porlasztó tönkremegy, vezérelt olajpumpa problémák és amit mindenki kihagy a nitrogén oxid rendszer javítása. Szintén már számos opciónk van a javítására, igaz sajnos vannak nagyon költséges elemei. Ebből a motortípusból az 1.6 os változatból már Strokert is építettünk egyedi szoftverezéssel.

BMW N43 a mágikus szegénykeverékes motor

Közvetlen befecskendezés, csapágy illetve vezérlés problémák, porlasztó tönkremegy, vezérelt olajpumpa problémák és amit mindenki kihagy a nitrogén oxid rendszer javítása. Szintén már számos opciónk van a javítására, igaz sajnos vannak nagyon költséges elemei. Ebből a motortípusból az 1.6 os változatból már Strokert is építettünk egyedi szoftverezéssel.

BMW N47 az egyik legelterjedtebb modernkori dízel

Sokan szidják, sokan nem tudnak vele mit kezdeni. Mi szeretjük az egyik legjobban javítható variálható tuningolható kis dízel. Igen vannak nyügjei, amik ha megfelelő időben orvosolva vannak akkor sokáig tud működni. Ilyen motorral szerelt autónk is van ami jelenleg bőven 200 lóerő feletti teljesítménnyel üzemel jó fogyasztással már 2 éve teszi a dolgát. Fejlesztettünk a forgattyús ház problémára (csapágyak) is megoldást ami hosszú távú üzemre is alkalmassá teszi.

BMW N57 a nagytesó az N47 után

Ismerten forgattyúsház meghibásodás jellemzi, sőt minél több turbófeltöltő van rajta sajnos annál hamarabb. Szintén létezik a kipróbált forgattyúsház technológiánk hozzá amivel több ilyesfajta gond nem jön elő. Ezen felül ha időben megkapja amiket kell egy elég jó motor konstrukció.

Ezeke a napi szinten megforduló motor típusok és a legjellemzőbb problémák amikre fejlesztenünk kellett megoldást, némelyiket célszerű akkor is elvégezni amikor még működnek a motorok (N47,N57) mivel utóbbi zárójeles típusokhoz a főtengely költséges és nehéz beszerezni. Igyekszünk ezekhez a referenciákhoz idővel képeket is feltölteni.